اوسالی به کانال تلگرام 👇🏼

سلام وقتتون به خیر

خداقوت به خاطر مطالب عالیتون که واقعا کاربردی و پرانرژی هستن.😄

نکته ای که بارها تو کانال گفته شده و جا داره که بازم تکرار بشه و هی بهم گوشزد کنیم اینه که واقعا تو زندگی زناشویی قبل از هر کاری باید صبر و گذشت و خوش زبونی رو تمرین کنیم که شاه کلید همه مشکلات هست.🔐🔑

من کمتر از یک هفته به عروسیم مونده 🗓 و شدیدا درگیر تدارک مراسم هستیم و این بین به خاطر اختلاف فرهنگی و تفاوت خانواده ها خیلی اختلاف نظر و بحث های مختلف پیش میاد که اگه مدیریت نشه واقعا ضررهای جبران ناپذیری داره 😖

که من سعی می کنم با کنترل عصبانیت 😡 و خشم و استرسی که دارم فضا رو اروم کنم 😌 و از دعواهای احتمالی جلوگیری کنم ✋🏼

کنترل خشم واقعا سخته 😣 و صبر کردن تو مساله ای که باعث ناراحتیت شده هم واقعا مشکله ولی تو همچین موقعیتی توکل می کنم به خدا 🙌🏼 و سریعا دعای نادعلی رو میخونم و صلوات می فرستم که خدا توان بهم بده برای حل مشکلات و این راهو واقعا به شما هم پیشنهاد میکنم که انجام بدید ببینید چقدر اروم میشید

گذشت و صبر و خوش زبونی رو جدی بگیرید که فقط با ایناست که زندگی شیرین میشه🌹🌹🌹

ایامتون خوش و دلتون بهاری و فاطمی❤️