ارسالی به کانال تلگرام 👇🏻

سلام. خسته نباشید خانومای عزیز با کارای قشنگ و خداپسندانتون🤗🤗

منم  با کمک ایده هاتون یه سری کارا کردم. اول که رفتم یه شلوار برا آقایی گرفتم ولی از اونجایی که اقایی پرسیدن هی کجا بری فهمیدن که میخوام کادو بخرم و از اینورم که نتونستم غافلگیرش کنم خیلی حال خودم گرفته شد ☹️☹️☹️ اخه من دو تا بچه کوچیک دارم و واقعا سخته برام برا همین لو رفتم 😝

ولی نا امید نشدم دوباره روز بعدش برا اینکه یه کار دیگه کرده باشم شب که بچه ها رو خوابوندم یه کارت پستال درست کردم. البته بگم من همیشه وسایل دور ریختنی که احساس میکنم به درد میخورن رو نگه میدارم، بنظرم این کارو همه خانومای عشقولانه ای باید بکنن چون تو اقتصاد خانواده کمک میکنه 😉 من با کاغذای کارت دعوت عروسی که قبلا داشتمو خوشگل بودن کارت پستالمو درست کردم.

یکمم برا آقایی پشت زیک درست کردم اخه دوست دارن، ریختم تو یه جعبه خوشگل روشم یه گل خشک گذاشتم 😋😋😋 چند تا یادداشت عاشقانه هم نوشتم که تو لباسای آقایی که اتو زدم گذاشتم. 😍😍😍 صبحم اقامون کلی خوشش اومد مخصوصا از پشت زیک 😆😆😆 البته بازم براش برنامه غذایی های خوش مزه دارم تا فردا که حسابی کیف کنه.