ارسالی به کانال تلگرام 👇🏻

سلام، اینم غافلگیری های من برای تولد همسریم 😍🎉

ما عقدیم با اینکه مامان و خواهرم به شدت سرماخورده بودن و ازصبح مشغول پرستاری بودم شب آقایی رو دعوت کردم به یه باغ رستوران 🌳🍽 البته خودم قبلش رفتم اونجا و کیک 🎂 و کادوهامو 🎁 دادم

 اکنون شرح کادوهام بدین گونه ست😜☺️

1 عدد جعبه ی خوراکی های مورد علاقه ی همسرم  🎁 (جعبه شو خودم درست کردم.)

بعد کادوی اصلی شونو میخواستم کتونی 👟 بگیرم از اونجایی که شماره پای آقایی مون 46 هست، به سختی براش کفش و کتونی پیدا میشه 🤔😬

منم هزینه ی کتونی رو نقدا به عنوان کادو هدیه دادم 😍☺️

اول پول نو از بانک گرفتم بعد هر اسکناسو لوله ی ریز کردم و دورشو با ربان ظریف پاپیون کردم 🎀

و کل این اسکناسای لوله شده رو گذاشتم تو یه بادکنک بزرگ 🎈 و بادش کردم و روی بادکنکم متن نوشتم به نخش یه پیام زدم که لطفا مرا بترکان و درآخر بادکنکو گذاشتم تو یه جعبه بزرگ و کادوش 🎁 کردم به آقای خدمه گفتم وسط شام مون جعبه ی خوراکیا رو بیار وقتی آورد همسرم اینجوری بود 😳


بعد که در جعبه رو برداشت کلی ذوق کرد و فکر کرد کادوش همونه 😏 بعد شام هم که میخواستیم بریم همون آقای خدمه جعبه ی اصلی رو آورد و همسرم 😳😳😳😳

اینجوری شد و از شدت هیجان چهره اش دیدنی بود به همسری به آقاهه میگفت من کادومو گرفتم 😂 باورش نمیشد😐!

خلاصه که بادکنکو ترکوند و به کادوی اصلی رسید و کلی ذوق کرد و میگفت خیلی سوپرایز شدم

و همه چی عالی بود بعدم میگفت پولارو با همین تزیین نگه میدارم 😂😍