ارسالی به کانال تلگرام👇🏼

سلام من تو مناسبت های مختلف در سال گذشته سعی کردم خودم کیک درست کنم وغذاهای ویژه بپزم وخیلی حرکت های دیگه که از اینجا ایده گرفتم مخصوصا روز مرد .یکماه پیش تولد خودمم کلی زحمت کشیدم از غذا وکیک وتزیین😉اما بعدش کمی ناراحت شدم که چرا شوهرم وپسرم با اینکه تو این یکسال از این کارا یاد گرفتن هیچ کاری برام نکردن😔تا اینکه دیروزتولد همسرم بود ومن بی انرژی بودم ولی به خودم گفتم بلاخره یک کار کوچک انجام بدم فکر میکردم شوهرم این کارا واسش تکراری شده .با مکافات و بچه کوچک تو گرمارفتم براش گل خریدم اومدم کیک وشام ودسر درست کردم مختصر ومفید نقشه گنج هم کشیدم واسه پسرم سی دی خریده بودم .خلاصه خیلی خوشحال شدن.خستگیم در رفت اینارو گفتم که گاهی فکر میکنیم کار ما کوچیک اما اصل نیت بود که خوشحالی خانواده اس منم گفتم خدایا برای رضای تو این کارو میکنم ..شوهرم گفت این یک شب بیادماندنی شد.😊ممنون از انرژی که میدین🌹