ارسالی به کانال تلگرام 👇🏻 

سلام به همه خانمها و تشکر بابت ایده های قشنگتون 🤗🙏🏻

خواستم یه ایده بگم برای خانمهایی که بدنبال صمیمیت و رفع روزمرگی هستند و برای همه خانمهایی که شوهراشون اهل صحبت کردن در مورد خاسته هاشون نیستن خیلی مناسبه.من این ایده رو از یک کانال گرفتم و اسمش این بود: تکنیک ظرف شیشه ای!

یه ظرف بردارین 😊 روی کاغذهای یادداشت، 📄 یک سری کارهایی که دوست دارین همسرتون براتون انجام بده رو روی اونها بنویسین 📝 و کاغذهارو لوله کنین چسب بزنین بندازین توی ظرف. یه رنگ دیگه کاغذ بردارین و از همسرتون هم بخوایین که کارهایی که دوست داره شما انجام بدین رو بنویسه و بندازه توی ظرف. فقط حواستون باشه که شوهرجان نفهمن که شما چه مطالبی روی کاغذ های خودتون نوشتین.😉 اینجوری از خواسته های شما الهام نمیگیره و اون چیزایی که واقعا دوست داره رو می نویسه. هر روز یا یک روز در میون هر ساعتی که فرصت داشتین یکی از کاغذ ها رو وردارین و اگه شرایط داشتین برای همسرتون انجام بدین 💪🏻 و از ایشون هم همینو بخوایین تا هر روز یا یه روز در میون از این کاغذا بردارن و اگر شرایطش بود براتون انجام بدن و اینکه حال ندارم و حوصله ندارم جزو شرایط عدم انجام اون کار محسوب نمیشه.☝🏻❌

این کار رو برای سایر اعضای خونه هم میتونین انجام بدین. اینجوری صمیمیت بین افراد بیشتر میشه. من بعد از یک سال و نیم که از ازدواجمون میگذره یه جملاتی روی کاغذهای مربوط به شوهرم دیدم که واقعا تعجب کردم 😳 و اولین کاغذ رو که وا کردم تا نیم ساعت از تعجب و خوشحالی داشتم میخندیدم و اصلا فکر نمیکردم که جزو همون کارایی باشه که من یه شش ماهی بود اصلا انجام نداده بودم و واکنش ایشون هم همیشه این جمله بود: این کارا چیه میکنی!!😳

این تکنیک تجربه خیلی خوبی برای من بود به شماها هم پیشنهاد میکنم حتما انجام بدین 😄