ارسالی به کانال تلگرام 👇🏻

سلام ب شما و همه خانومای گل 😊🌺🌺


برای اولین سالگرد عقدمون من کارای زیر رو انجام دادم 😉

1.غذای مورد علاقه همسرم رو پختم ک فسنجون بود و برای اولین بار بود ک میپختم و خیییلی خوب شد👌🏻😋

همچنین براش ژله هم درست کردم، ی تزیین ساده هم کردم 🍌


2.براش چنتا هدیه گرفتم ک لازم داشت، یکیش ازین لباس راحتیای مردونه بود، 👕👖ستِ تاپ و شلوارک مردونه، ک خیلی خوشش اومده بود منم دوس داشتم تو خونه ازین لباسا بپوشه 😉😍

هدیه بعدیشون مسواک برقی بود، چون هر موقع میرفتیم دندون پزشکی، دکتر میگف ک شوهرتون خوب مسواک نمیزنه😔تا اینکه دیدم واقعا حوصله مسواک زدن رو نداره و تصمیم گرفتم دست ب کار بشم☺️☺️

هدیه بعدی هم ی وایت بُرد بود ک شوهرم هفته قبل گفته بود هر موقع سرش خلوت شد میخواد بگیره تا توی اون کارامون رو بنویسیم و ببینیم برایدهر کارمون چقدر وقت میذاریم و بهتر از زمانمون استفاده کنیم


3.ی کیک 🎂 هم پختم و چون زیاد هم بود و یکی از ظرف های مادرشوهرم پیشمون بود،توشو پر از کیک کردم و دادم شوهرم براشون بفرسته

در ضمن این کادو ها رو ی جایی قایم کردم و با بازی ای ک با نزدیک شدن ب هدایا صدا زیاد میشه ب لیوان میزدم و کلللی هیجان انگیز و شادی اور بود 😂

همسرمم بعد از پیدا کردن هر کدوم از کادو ها کلللی ذوق میکرد 😜😂😂

سعی کردم با سلیقه و مرتب کادو ها رو بپیچم،چون اینجوری کادو جلوه ای بیشتری داره.

روی تخته سفید هم گل های خشک چسبوندم بجای اینکه کادوش کنم 😁😍😍

همسرم خیلی خوششون اومد 👨🏻😄

ایشون جزو مردای شکمی هستن و غذا براشون خیلی مهمه، بخاطر همین من تمام تلاشمو میکنم تا غذای جدید و متنوع بپزم و تزیینشون کنم، چون ایشون از اینکارا خوشش میاد😅😅