ارسالی به کانال تلگرام 👇🏻

خانمای عزیز ، یه ایده داشتم براتون ، این ایده کمی زمان بر هست ولی نتایج عالی داره👍👍👍🌺🌺🌺✳️✳️✳️✳️📢📢📢📢📢


از امروز یه دفترچه کوچیک ، ترجیحا قشنگ ، بردارید و تشکراتتون از همسرتونو توش به صورت صفحه ای یادداشت کنید، نهایت توی یه دو صفحه دوتا تشکر ، بیشتر نباشه - تاریخ هم بزنید 


یعنی مثلا امروز همسرتون برای شما یک گل خرید ، توی دفترچه تاریخ بزنید و بنویسد محمد عزیزم از تو سپاسگزارم که عشقت را به من نشان میدهی ، نمیدانی امروز چقدر خوشحال شدم وقتی گل را دیدم .... ( همینجوری خیلی ساده)


یا مثلا نمازشو اول وقت خوند و شما کیف کردی ، همسر مهربانم وقتی تو اول وقت نمازت را میخوانی برکت را در زندگیم حس میکنم 

امروز با نماز خواندنت مرا تا یک هفته شارژ کردی ، مینویسم که یادم نره و بعد تاریخ بزنید


حتی من میگم بعضی رفتاراش که صد در صد ایده آلتون نیست به صورت برعکس بنویسید، مثلا ازتون نظر نمیخواد هیچوقت ، ولی سر یه چیز خیلی مسخره نظر شما رو پرسید

توی دفترچه بنویسید، شوهر عزیزم، از اینکه نظرات من برات مهمه هم خدا رو و هم تو رو سپاسگزارم، وقتی از من نظر میپرسی احساس میکنم با تمام وجود در نیمی از زندگیت سهیم هستم ، امروز وقتی برای غذا خوردن از من پرسیدی شاید خیلی ساده بود اما واقعا خوشحال شدم


این کار رو انجام بدید، 4 تا فایده داره❤️❤️❤️

1- خودتون بهتر به کارهای همسرتون نگاه میکنید و کمتر به خاطر اشتباهاتش پیش خودتون غر میزنید، چون با دیدن اون دفترچه یادآوری میشه که چقدر نقاط مثبت در همسرتون هست

2- میتونید به عنوان یه هدیه ویژه توی یکی از مناسبتا به همسرتون بدید

3- اثر تشویقی و تلقینی نوشته ها روی زندگیتون شاهکاااااره 

4- همسرتون متوجه میشه شما همه محبتاشو درک میکنید و برای ریزترین اتفاقات ازش سپاسگزارید ، انرژی بیشتری مییره بهتون محبت کنه 


از این چهار تا مهم تره نگاه خداست💖💖💖💖 ، خدا وقتی ببینه شما به هم محبت دارید اون به محبت کردن سزاوارتره .... پس عشق الهی رو بیشتر حس خواهید کرد🌺🌺🌺🌺