ارسالی به کانال تلگرام👇🏻

سلام 🙋🏻خانمای عزیز، من دیروز از همسری ناراحت بودم چون هر وقت میامد خونه حرف نمیزد 😐 شبم می خابید 😴 باز صبح میرفت سر کار بلاخره دیروز تصمیم گرفتم این متنو بنویسم بفرستم براش وقتی خوند بعد دو.دقیقه زنگ زد کلی قربونم شدو ازم عذرخواهی کرد بعدشم اومد دنبالم رفتیم گردش

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻


نمیدونم

کجا کی برات کم گذاشتم ک سهم من از حضورت فقط سکوت شده😑 وقتی اومدی خاستگاریم وقتی اولین بار گفتی دوستم داری به خدا گفتم ممنونم ک یکیو اوردی تو زندگیم ک می تونم از خانوادم بیشتر دوستش داشته باشم❤️ 

وقتی ازدواج کردیم بازم ازش تشکر کردم ک منو ب ارامش رسوند😘 وقتی چهارسالو با تمام سختی ها و شادی هاش برامون  سپری شد بیشتر بهت ایمان اوردم بازم شکرگذار خدا شدم 🙏🏻

پشت سرت نماز خوندم چون به خلوص نمازت پی بردم و با خلوت شبانت  با خدا ارامشو ب من تزریق می کردی😍..

وقتی ارشد قبول شدی بازم فهمیدم از قلب مهربون مومنت بود ک خدا اینطور گذاشت تو کاست

الهی شکر 👐

که امسالم لطف خدا شامل حالمون شد یک گل پسر بهمون داد 👶🏻 ک چراغ خونمون روشنتر شد و درهای رحمت و برکت ب رومون بازتر..

حالا بعد این همه خوشبختی😍

 دلم گرفته از خیلیا😔....

خیلیا تو زندگی من همش خودتی و خودتیو خودت..👈👈

وقتی باهام حرف نمیزنی وقتی هنوز منو جزو شریک زندگیت نمی دونی دلم می گیره.😔.

وقتی می بینی من از صبح تا شب درگیر گل پسرمون هستم  ک آب تو دل کوچیکش تکون نخوره 

شب میای جواب خسته نباشید من ب شما سر تکون دادنت میشه

 دلم می گیره 😔

وقتی من تمام تلاشمو می کنم تو ذهن پسرمون مهربونیای شمارو ردیف کنم کنار هم تا وقتی بزرگ شد  اونم مهربون بشه وقتی بهت می گم چ خبر جوابمو با صدای نسبتا بلند میدی ک خبره خاصی نیس دلم میگیره ..😔

دل پسرمونم شاید😔😔

وقتی ک خیلی روم فشار میاد سکوتم چیزیو درست نمی کنه بازم خودم میام پیشت میگم حرف بزن 

جوابمو با بی حالی بی حوصلگی میدی ک چی بگم 

دلم می گیره😔

وقتی نگاه قشنگتو می بینم ک دوختی ب صفحه گوشیت 

سهم من نیم نگاهتم نیس 

دلم می گیره😔

وقتی همون گوشی همراه خنده ب روی لبای مهربونت میاره 

از خنده تو منم ذوق می کنم ولی 

دلم می گیره😔

وقتی دیگه وقت خابت می شه گوشیتو میزاری کنار بیشتر دلم می گیره 😔چون میدونم هر لحضه ممکنه بگی شب بخیر😱

خیلی دلم می گیره ک واقعا می گی شب بخیر😢

گاهی اینقد سریع می گی شب بخیر که جواب شب خیر گفتاناتو حتی نمی شنوی چون ب همین سرعتم خابت می بره

باز 💤

من می مونم با گل پسرمون ک از صبح براش

 لالا گل پونه بابا رفته درخونه لالا گل خشخاش بابا رفته خدا همراش

  خوندم  بازم می خونم تا شاید یک روز باباش بیاد از در خونه ب داخل خونه ببینه دو نفر منتظر مهربونیشن

این حرفارو زدم ک اروم بشم نزدم ک بخام دل شمارو برنجونم چون من فقط با تو ارومم😔💋😔

همین

 با تمام وجودم ارزوی روزی خوبی برات دارم

الهی آمین