ارسالی به کانال تلگرام 👇🏻

سلام به خانمهای گل و مدیرهای پرتلاش کانال 🖐🏻

اجر همه تون با حضرت زهرا 🙌🏻

 من قبلا به لباسم و طراحی و شکل غذا و تمیزی خونه توجه داشتم اما اهل ارایش نبودم 💄💅🏻 همسرم هم هیچ وقت هیچ عکس العمل یا درخواستی برای ارایش داشتنم نداشت٬ بهونم هم این بود که من همیشه وضو دارم و برای اینکار سخته که بخوام هی صورتم و بشورم و وضو بگیرم اما به لطف خدا وقتی با شما خوبا اشنا شدم حتما قبل از اومدن اقایی ارایش میکنم عطر میزنم و گاهی لباسایی که مناسبه جشن و مهمونیه میپوشم٬ عشوه و ناز تو صدا رو هم اضافه کردم٬ و نتیجه ی عالی داشته هم تو جناب همسر هم تو روحیه خودم..

حالا خواستم دو پیشنهاد به دوستای گلم بدم

 یکی که فکر کنم برای همه قابل اجرا باشه اینه که تو خونه حتی اپارتمان گیاه الوئه ورا رو میشه نگه داری کرد 🌿 گیاه سرسختیه و مراقبت خاصی نداره سعی کنید دوتا گلدون از این گل رو تو خونه تون داشته باشید 🎍 و هر از گاهی مثلا هر دو سه هفته یک بار پنج سانت از ساقه شو ببرید و مایع داخلش و برای ماسک صورت استفاده کنید ٬ الوئه ورا برای پوست خیلی خوبه. من این کار و میکنم و احساس میکنم پوستم شفافتر شده٬

 یه پیشنهاد هم به خانمهایی که خونه های حیاط دار دارند و شرایط پرورش گیاه دارن دارم اون هم اینکه خیار پرورش بدید. کاشت و برداشت خیار حداقل تو شهرهای شمالی خیلی ساده و کم زحمته ٬هم از میوه سالم و ارگانیک و بدون سم استفاده میکنید هم پوستش رو به عنوان ماسک صورت استفاده کنید که فوق العاده ست علی الخصوص تو این فصل.

فکر نکید این کارا سخته٬ من حدودا پنج ساله ازدواج کردم و یه بچه کوچیک دارم. اما یه باغچه کوچیک پرمحصول دارم که ازش خیلی انرژی میگیرم.

ان شاالله باغ زندگیتون همیشه آباد و پرثمر باشه

🌳🌳🌳🌷🌷🌷